piątek, 23 sierpnia 2013

restart

Witam :)
Pomysł z pisaniem bloga kiełkuje we mnie już od paru miesięcy.
Już kilkakrotnie stwarzałam blogi, o różnej tematyce, jednakże nie mogłam się zdecydować
o czym tak naprawdę chcę pisać.
Pierwsza myśl to blog kulinarny, bo dobrze się czuję w kuchni i lubię eksperymentować zaskakując mojego męża. Ale pisanie tylko o jedzeniu nie bardzo mi, gadule, odpowiada. Mam nawet fotobloga gdzie umieszczam zdjęcia moich tortów - jakiś czas zajmowałam się amatorskim pieczeniem na zamówienie tortów w stylu angielskim.
Następnym pomysłem był blog o moich kosmetycznych poszukiwaniach, jednakże tutaj brakuje mi troszkę śmiałości- częściej chyba bardziej błądzę, niż wiem o co chodzi w szerokim świecie kosmetyków :p
Ostatnim pomysłem był blog o moich córeczkach, o tym z czym związane jest macierzyństwo - o jego blaskach i cieniach.
Ostatecznie doszłam do wniosku, że ja - jako mama muszę się spełniać w wielu płaszczyznach -  jako mama, ale również jako żona i kobieta.
A więc będzie tutaj i o dzieciach, i o kuchni, i o kobiecych rozterkach :)

1 komentarz:

  1. I tak trzymaj :) umieść gdzieś linka do tego fotobloga z tortami Proszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger