niedziela, 6 września 2015

Urodzinowe przyjęcie Karinki z Księżniczką Zosią


Kochani, konkurs z okazji urodzin Karinki już ruszył KLIK, a ja dziś zapraszam na fotorelację z urodzin. 

Jak wiecie zawsze staram się by dekoracje urodzinowe moich dziewczynek były chociaż po części zrobione przeze mnie. Mogłabym oczywiście kupić gotowy zestaw - jednak poszłam o krok dalej i mając za bazę artykuły Arpex stworzyłam je sama.

Wystarczy na prawdę odrobina chęci, pracy i można wyczarować coś co sprawi radość dziecku. Naklejki z Zosią zrobiłam też własnoręcznie - niebawem zdradzę jak ;) 



Dzieciakom oczywiście najbardziej spodobała się zabawa z dmuchaniem balonów. Jeśli planujecie taką zabawę to sprawdźcie czy Wasze balony są wykonane z miękkiej gumy tak by dzieci sobie poradziły z dmuchaniem ich. Nasze się super sprawdziły.

Oczywiście najważniejszym elementem każdego przyjęcia urodzinowego jest tort i wspólnie odśpiewanie STO LAT dla Jubilatki oraz toast dziecięcym szampanem :)


Trocik może nie jest idealny bo wyjątkowo mi nie szło, a i późne godziny nocne się na tym odbiły, ale najważniejsze, że się Karince spodobał.

Nie było by tyle radości gdyby nie obecność gości, którzy uświetnili ten dzień swoją obecnością i wspaniałymi prezentami. Za co dziękujemy <3


14 komentarzy:

  1. Torcik wygląda świetnie, co Ty mówisz ;) Piękny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnoręczne naklejki? super! torcik jest bardzo ładny a zapewne jeszcze lepiej smakował :) wszystkiego najlepszego dla Karinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny tort. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla Karinki :) Tort wyszedł prześliczny, dekoracje świetne i widać, że dzieciaki zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dekoracje Ci wyszły, moja córka dziś widziała jakieś kubki urodzinowe i pytała, czy mam już na jej urodziny, które ma dopiero za pół roku. To się nazywa dopiero planowanie z wyprzedzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny tort! Ciekawe jak wygląda, gdy Ci wyjdzie - masz talent :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wszystko wyszło :-) najważniejsze, że córeczka zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wszystko wyszło :-) najważniejsze, że córeczka zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Wszystkiego naj dla Księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger