środa, 10 grudnia 2014

Baby Fashion?! jak?

Hej :)

Bardzo lubię oglądać posty na blogach, ze stylizacjami ubraniowymi dzieci. Tak samo jak lubię oglądać śliczne dziecięce pokoje. 
Ostatnio stwierdziłam, że spróbuję na zdjęciach utrwalić Maję na spacerze po podwórku.
Miało być tak fajnie -  zdjęcia na bloga mojej Kruszynki... Ale Mai ani się śniło by choć chwilę ustać w miejscu - pognała przed siebie, ważniejsze sprawy były na głowie niż pozowanie...
Cóż, modelki raczej z niej nie będzie :p 
A i  fotograf ze mnie marny :) 











Maja ma na sobie:
czapka - H&M
płaszczyk- George
buty - BOTI
legginsy - Pepco

Ponieważ dziewczyny z bloga Julki i My zaprosiły mnie do Liebster Awords, a ja już kilka razy na drugim blogu odpowiadałam na pytania to dziś tylko udzielę odpowiedzi, bez nominowania kolejnych osób :)
  1. Na bezludną wyspę zabrałabym… Dziewczynki i Męża - nie umiem bez nich żyć. No i książki, bo uwielbiam czytać :)
  2. Ulubione zwierzę - mam sentyment do psów  - są mądre i potrafią być wiernymi przyjaciółmi :)
  3. Najbardziej w innych denerwuje mnie brak szczerości. 
  4. Trzy cechy charakteru, które u siebie cenię… szczerość, emocjonalność, optymizm.
  5. Gdybym mogła wybrać dowolne miejsce na ziemi to zamieszkałabym… bliżej miasta, ale w jakimś uroczym domku pod lasem :)
  6. Żłobek czy opiekunka? Co wybrałabyś dla swojego dziecka… BABCIA :) 
  7. Na romantyczny wieczór ze swoją drugą połówką wybrałabym się do...  to w jakieś zaciszne, romantyczne miejsce z pięknymi widokami gdzie bylibyśmy sami i mogli się cieszyć sobą :)
  8. Obiecywałam sobie, że jak urodzi się moje dziecko to... będę dla nich najlepszą mamą na świecie - i staram się bardzo :)
  9. W wolnym czasie uwielbiam... czytać :) 
  10. Lubię ubierać się... tak by czuć się atrakcyjnie i kobieco :) 
  11. Bloguję bo... lubię - jest to moja odskocznia i mój mały świat :)

7 komentarzy:

  1. Bamboszki rewelacja!!! Płaszczyk tez śliczny, czyżby upolowany w lumpeksie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często kupujemy w lumpeksie ale ten to akurat nowy był. Prezent od wujka dla Karinki. Maja dziedziczy po starszej siostrze ;)

      Usuń
  2. Jaki piękny nowy wystój :)) Zdolna z Ciebie kobietka :)) Córcie masz prześliczne obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog odwiedzam bardzo chętnie i regularnie, przez to też nominuję Cię do Liebster Blog Award :) http://zarjaa87.blogspot.com/2014/12/nominacja-do-liebster-blog-award.html .Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale znowu odpowiem w jakimś poście jeśli się nie pogniewasz :)

      Usuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger