niedziela, 7 grudnia 2014

Spotkanie z Mikołajem

Święty Mikołaj w przedszkolu Karinki zapowiedział się już 4 grudnia. 
Najwidoczniej do grzecznych dzieci przychodzi jako pierwszy.
Wybrałyśmy się więc z Mają także, by na własne oczy zobaczyć Mikołaja :) 
Gotowa do wyjścia


Byłam pełna obaw czy Maja nie będzie się bała Jegomościa... Ale bez potrzeby. 
Po chwilowym onieśmieleniu Maja wśród gromadki dzieci i dorosłych czuła się jak ryba w wodzie. Mikołaj dał jej nawet cukierka za to, że non stop kręciła się koło niego.
Dziś dużo zdjęć do zobaczenia :)
Przedszkole przygotowane na odwiedziny Świętego Mikołaja
Karinka bardzo dbała o młodszą siostrzyczkę :)

Kto  tam wchodzi? 
Radość - Mikołaj przyszedł :)



Z prezencikiem :)
Święty to dziwny człowiek - najpierw przyszedł by zobaczyć się z dziećmi w przedszkolu, potem podrzucił nocą podarunki pod poduszki, spotkał Ciocię i jej zostawił prezenty dla dziewczynek, i u Prababci coś dla nich zostawił. Dziewczynki szczęśliwe i same nie wiedzą czym się bawić :) 
A i mi coś małego, pachnącego zostawił pod poduszką - chyba byłam grzeczna w tym roku. Tatuś też coś dostał, ale czy był grzeczny to nie wiem :p

A jak tam u Was? Byliście grzeczni?

9 komentarzy:

  1. Świetne są takie spotkania:-) To prawda,Mikołaj zawsze ciotkom i babcią też coś dla dzieci zostawia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanie. Ale jak ładnie się opiekuje Karinka o siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że Mikołaj był w prawdziwym wcieleniu :) Dzieci zobaczyły nie reklamówkę Coca-Coli, ale biskupa :) Brawo dla organizatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dbają o to by było nie po "amerykańsku" :p

      Usuń
  4. Ja tez pamiętam jak miałam takie spotkanie w przedszkolu ale jakoś nie podobał mi się wtedy ten Mikołaj ;) Bardziej wolałam jak po kryjomu przynosił prezenty pod poduszkę :D A moja Julka jeszcze nie widziała Mikołaja ale z prezentów przynoszonych przez posłańców bardzo się cieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też bardziej magiczne są prezenty pod poduchą :)

      Usuń
  5. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Awards, mamy nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie i będziesz się przy tym dobrze bawić :) http://julkiimy.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger