czwartek, 26 marca 2015

piżamowy czas


Dzień zaczynam o 6.
Otwieram oczy i chcę je zamknąć ale
tyk, tyk, tyk zegara uparcie przypomina, że to jeszcze nie niedziela i trzeba ruszyć szanowne litery.
Patrzę na śpiącą trójkę i uśmiecham się. Jestem szczęśliwa, że ich mam. 
Idę do kuchni, włączam czajnik, zasypuję kawę rozpuszczalną do mojego różowego kubka, fusiatą do kubka M. 
Słyszę tupot małych stópek i nawoływanie: "Mamusiu!" przybiega Maja i rzuca mi się na szyję, domagając się wzięcia na ręce. Zalewamy kawę tuląc się mocno. Przychodzi Karinka i też się tuli, jeszcze zaspana. M. wchodzi i całuje czule każdą z nas. To jest nasz czas. Nasze 5 minut zanim każde pójdzie w swoją stronę na te 8 czy 9 godzin.
Często to M. wstaje i czeka na mnie z kawą - nie ukrywam, że to lubię ;) 


Czas w pracy leci szybko ale myśli o dzieciach krążą.
I żal mi, że nie jestem obok, że nie czytam, nie rysuję, nie bawię się. Ale wracam i mnie mają. Nie długo, bo piżamowy czas nastaje szybciej niż bym chciała. Pomimo zmęczenia staram się porozmawiać z Karinką, zbudować coś z klocków z Mają... zaprzytulać je, zacałować... Kąpiel i wieczorne wygłupy w łóżkach zanim padną zmęczone całym dniem to czas dla nich, czas dla mnie, dla NAS! 


I czekam na niedzielę, by obudzić się jeszcze wcześniej (Wasze dzieci też tak mają?) :) 


9 komentarzy:

  1. Jak pięknie napisane :)) U nas sporo inaczej, bo to Tolka budzi Cypka,a później obydwoje nie dają mi pospać ;p W weekendy wstają jeszcze wcześniej niż w tygodniu, chyba większość ludzisk tak ma,że jak można to się spać nie chce ;) Piękne te Wasze córcie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super, oj też mimo że ma dopiero dwa latka :) no za dwa miesiące bedzie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas podobnie tylko ja mam niedziele na codzień ;) 24/7 z dziećmi ale wkrótce wejdzie w życiorys przedszkole wiec wtedy się przekonam jak tto będzie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane.
    Piękne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam poranki w kuchni, wspólne posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dziewczynki. U nas to młody budzi wszystkich każdego dnia:) Ale tak jak ty uwielbiam niedziele z to że możemy całą rodzinką trochę poleniuchować i nigdzie się nie śpieszyć:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger