niedziela, 21 sierpnia 2016

WYNIKI konkursu z BAMBINO

WYNIKI! 
Nadszedł czas na podanie wyników konkursu organizowanego z St.Majewski :
Kochani, było bardzo ciężko... prace piękne i serducho nam pęka, że możemy wybrać tylko kilka zwycięzkich prac - na szczęście nie tylko jedną :) 
Decyzję podjęłam wspólnie z dziewczynkami.

Plecak otrzymuje  Lilianka, lat 6 (85br@wp.pl) 
"Tego dnia zgubiłam się w lesie. Zobaczyłam tęcze i postanowiłam się na nią wspiąć. Tam czekały na mnie koniki, które dały mi koronę i byłam księżniczką. Mój zamek był brokatowy i świeciło brokatowe słońce. Śpiewały ptaszki. Kwitły kwiatki. Byłam szczęśliwa. To moja przygoda z konikami. LILIANKA"


Mały plecak otrzymuje 
4,5 letnia Izabela (katarzyna_semik@interia.pl)
Córka namalowała łąkę na której zawsze jest piękna tęcza a ona ze swoimi ulubionymi konikami Pinki Pie,Flutershy, Sparkle łapią kolorowe motyle :)

Zestaw plastyczny otrzymuje 3,5 letnia Patrycja (bbo557@interia.pl) 
Pewnego razu Księżniczka Cadence wyszedła na spacer. Nagle niebo zaszło ciemnymi chmurami, a z chmur spadł... deszcz cukierków. Wkrótce wyszło też słonko i pojawiła się cudowna tęcza. Tak kolorowa jak cukierki, które leżały dookoła Cadence. Księżniczka zebrała je wszystkie do koszyczka i zaniosła do domu, w którym urządziły z Patrysią podwieczorek dla wszystkich pluszaków :)

Piórnik + niespodziankę od nas otrzymuje Zuzia lat 9 (beatabaranowska68@gmail.com)
Przedstawia" Znalazłam się w krainie kucyków, gdzie są piękne kolorowe góry, kolorowe drzewa, różowe domki i wiatraki, płynie strumyk, a ja stoję na mostku, a do mnie biegną kucyki z którymi zaraz zacznę się bawić"-  tak opisała mi obrazek córcia.

Zwycięzców proszę o kontakt na maila: wkuferku@op.pl w celu podania adresów do wysyłki. Czekam na nie do końca sierpnia. Potem wybieram kolejne osoby. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger