czwartek, 24 lipca 2014

niekończące się historie - Rebel - Story Cubes

Hej :)


W czasie deszczu dzieci się nudzą, to ogólnie znana rzecz 

Choć mniej trudzą się i mniej brudzą się ale strasznie nudzą się w deszcz....


Dziś od rana pada, jest szaro, buro i ponuro... Taka pogoda sprawia, że muszę wymyślić jakieś zabawy Karince, żeby się jej z nudów nie zechciało zdemolować czegoś, albo żeby nie marudziła :)
Moje dziecko ma dużą wyobraźnię, więc próbuję ją jeszcze stymulować :)

W nasze łapki wpadła bardzo ciekawa gra - KOŚCI OPOWIEŚCI - REBEL 

W malutkim, solidnym kartonowym opakowaniu, z zamknięciem na magnes, kryje się 9 kostek do gry, na każdej z nich są różne obrazki - mamy ich w sumie 54 :)



Gra polega na tym by wyrzucić wszystkie 9 kostek - a z wylosowanych obrazków ułożyć opowieść, historyjkę :) Kolejność obrazkowych skojarzeń jest dowolna :) 

Powiem Wam, że ta gra wciągnęła nie tylko Karinkę, ale także mnie i męża. Siedzimy i układamy niekończące się historie, a dziecię zadowolone bo się z nim spędza czas. Słuchanie opowieści to to co Karinka uwielbia. 

Fajne jest też to, że w grę można zagrać nawet samemu, a można też pograć z nieograniczoną ilością osób :)

Gra pobudza wyobraźnię i rozwija naszą pomysłowość - im dłużej gramy tym więcej skojarzeń się pojawia.

Całą rodzinką POLECAMY! Jest genialna :) I chociaż w założeniach gra jest od 6 lat to moja prawie 4-latka świetnie sobie z nią radzi :)

Grę Story Cubes dostaniecie TUTAJ za 39,95 zł. 

A może zagracie ze mną i w komentarzu podacie swoją wersję historyjki z wylosowanych przeze mnie obrazków? Zapraszam do zabawy! 

7 komentarzy:

  1. no mój maluszek jest jeszcze na to za mały ,ale bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. My też w to gramy - przyjemny czas spędzony wspólnie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne to! Podoba mi sie porządne wykonanie: to, ze na kostkach wzory są tłoczone a nie tylko nadrukowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy też taką i każde dziecko w każdym wieku bawi się na swój sposób tą grą i fascynacji bez końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas od niej się zaczęło, a skończyło na całej serii. Najmniej przypadły nam do gustu akcje, ale też są ok. a chyba najfajniejsze są podróże. Te małe dodatki z baśniami, detektywistyczne i o prehistorii to dodajemy jak chcemy iść w ten konkretny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem możliwe, że i ja wzbogacę się o kolekcję :)

      Usuń
  6. Świetna gra mój synek ją bardzo pokochał :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger