czwartek, 19 listopada 2015

Co kupić żonie na prezent

Co kupić żonie na prezent?
Zapewne w nie jednej męskiej głowie teraz, w okresie przedświątecznym już zaczyna kiełkować to rozpaczliwe pytanie. 
Dlatego postanowiłam umieścić swoją listę sprawdzonych prezentów takich, które otrzymałam od męża takie, których otrzymanie sprawiłoby mi radość.
źródło


Po pierwsze! nie kupuj jej sprzętów kuchennych czy garnków - no chyba, że ewidentnie o to prosiła ;) Pamiętaj, że Twoja żona to nie kura domowa, a KOBIETA. 
A Kobietę trzeba rozpieszczać!

Zapewne większość kobiet ucieszy nowa błyskotka - nie ważne czy to będą kolczyki, łańcuszek czy bransoletka - i wcale nie musi być z brylantów, by sprawić, że Twoja żona poczuje się wyjątkowo.
źródło
Najpiękniejszą biżuterią jaką dostałam od męża jest wisiorek z grawerem imion jego i naszych córeczek <3

Każda kobieta chce czuć się wyjątkowo dla swojego mężczyzny... pięknie zapakowana bielizna sprawi, że poczuje się atrakcyjna i seksowna. Postaraj się by rozmiar biustonosza nie był za duży, a dolnej bielizny za mały, no chyba, że chcesz się narazić na obrazę (bo on by chciał żebym miała większe piersi, bo on uważa, że powinnam schudnąć) ;) 
źródło
Kobiety kochają kosmetyki, żadna nie pogardzi kolejnym flakonikiem perfum czy naturalnym, pachnącym masełkiem do ciała. Kremy przeciwsmarszczkowe zostawcie na inną okazję ;)
źródło
Kobiety są emocjonalne - wsłuchaj się zatem w to co mówi. Być może szepnie kiedyś, że podoba się jej na przykład "ten czajniczek z reniferkami" i choćby kosztował grosze to dla niej będzie ważne, że zapamiętałeś co się jej podoba. 
źródło
Możesz też wybrać na przykład voucher do kosmetyczki czy na masaż. A może wspólne wyjście na kolację czy bilety do kina. 
Zbliżają się zimne dni - możesz jej kupić ciepłe bamboszki lub koc i wręczając szepnąć do ucha: żebyś nie zmarzła, gwarantuję, że ogrzeje to jej serducho!

źródło

Możesz też wybrać coś sentymentalnego - jak książkę ( polecam na przykład  
Dwoje Ludzi Chmielewskiej, książkę która w nietuzinkowy sposób pokazuje relacje dwójki ludzi i którą jestem absolutnie zafascynowana) czy fotokalendarz, który upamiętni Wasze najpiękniejsze chwile oraz będzie o nich przypominać cały rok! Teraz możecie u mnie takie wygrać (klik)
Każdy prezent dany z sercem ucieszy Twoją Żonę, ale pamiętaj, że to Twoja obecność, Twój szczery uśmiech i czułe przytulenie sprawiają, że Ona czuje się wyjątkowa!

A Wy, Żony, Kobiety, co byście dodały do tej listy?

10 komentarzy:

  1. A mi marzy sie ciezki sprzet 😉 do mojego warsztaciku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście dodałabym tylko don tej listy torebkę ;-) Bo mam fioła na punkcie torebek i za każdym razem kiedy podaję listę prezentów jest na na niej torebka ;-) za kilka dni mam urodziny lista prezentów już zostła podana Mężulkowi ciekawe czy chociaż jedna rzecz z tej listy będzie w prezencie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przede wszystkim chciałabym żeby to był prezent według pomysłu mojego męża. Nie chciałabym żeby pytał np. przyjaciela lub moją mamę czy siostę o radę. Nie chodzi o to żebym coś dostała. Chodzi o to żeby on pomyślał co mogłoby mnie ucieszyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ja wole gdzieś wyjść z ukochanym :-) chociaż małe co nie co symboliczne ....ze złota nie odmówię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ubiegłym roku dostałam zmywarkę abym miała więcej czasu dla rodziny, w tym roku mąż powiedział że ma kolejny plan i na pewno będę zaskoczona jeszcze bardziej niż poprzednio. ..
    *nie pytał nikogo czy się uciesze po prostu wiedział że nie lubię tego robić

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria i ulubione perfumy to chyba najlepszy prezent pod choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prezenty bardzo fajne. Ale najfajniejsze gdy okazuje się, że mąż Cie słucha i kupił coś o czym kiedyś wspominałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny poradnik prezentowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger