niedziela, 25 sierpnia 2013

przed przedszkolne przygotowania


W kwietniu zapisałam moją prawie 3-latkę do przedszkola. Dostała się z czego bardzo się cieszyłam. A teraz, za tydzień już zaczyna się przedszkole, a ja jestem pełna obaw. Czy sobie poradzi, czy się odnajdzie, jak będziemy zdążać rano się wyzbierać…

Karinka jest samodzielna więc nie obawiam się czy pod tym względem sobie poradzi. Bardziej się boję tego, że się czymś zrazi – jest strasznie wrażliwa. I nie chodzi mi tutaj o guza nabitego przypadkiem – ma całe nogi w siniakach bo co raz gdzieś w coś uderzy...
No cóż, co ma być to będzie... 



 Wyprawka już przygotowana –  książki WSiP (a w zasadzie karty pracy dla trzylatków),


 plecak zamówiony TUTAJ,


pojemnik na kanapki – ofkors z księżniczkami, buty – błyszczące, brokatowe, jak na małą fankę księżniczek przystało  (obie rzeczy zakupione w różnym czasie w Lidlu),

i worek na buty z Hello Kitty


Na resztę przyjdzie pora, bo w naszym przedszkolu mają w planie jeszcze dla każdego dziecka zakup szczoteczek do zębów i kubków ze zdjęciem i imieniem :) Dobrze, że oni zakupią, nie będzie problemów, że Jaś czy Małgosia ma ładniejsze ;)

Pierwszy dzień w przedszkolu zbiega się terminami z urodzinami Karinki i jej kolegi zza płotu. Więc dzieciaki na dzień dobry muszą zanieść coś słodkiego dla każdego z dzielnych przedszkolaków i dla Pań. 


Jejku… ale mam stresa…

5 komentarzy:

  1. Wyprawka jak talala :) I niech się mama nie obawia i nie stresuje :) Karinka sobie doskonale poradzi i odnajdzie wśród rówieśników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No moja Agu też do przedszkola, bo teraz taki przedszkolak nieprawdziwy była ;) w grupie żłobkowej. Worek jest, nie mam butów, bo ona ma bardzo wąską stópkę i wszystko spada, nie wiem, czy książki mają być czy nie? nikt nic nie mówił... Plecak super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas zbierali pieniądze na książki i hurtowo zamówili ;) a buty dla Agatki to najlepsze by były wiązane, ale jeszcze trzeba by przeskoczyć wiązanie ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny plecaczek i cała reszta:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger