czwartek, 8 maja 2014

Blogujące mamy planują spotkanie


Witajcie :)

Maj to dla mnie szczególny miesiąc - nie tylko dlatego, że pachną kwitnące bzy :) Maj to także miesiąc gdzie świętuję - nie byle co - Dzień Matki. Pędzę z życzeniami do swojej mamy i ocieram łzy wzruszenia jak moje maleńkie córeczki mi składają życzenia. Zaraz po Dniu Matki jest dzień uwielbiany przez wszystkie dzieciaczki - Dzień Dziecka. W tym roku ja i moje córeczki mąż (wszakże jest też Dzień Ojca) będziemy świętować razem z innymi 6 rodzinami, które mają blogujące mamy. 
Jak większość odwiedzających blog zauważyła już od jakiegoś czasu wisi na pasku bocznym baner informujący o spotkaniu :) 



2 czerwca w Krakowie odbędzie się spotkanie podkrakowskich blogujących mam pod hasłem Warsztaty Rodzinne.

Spotkanie będzie miało inną formę niż zwykłe blogerskie spotkania :) Bo oprócz nas 7 będą w nim uczestniczyć także nasze rodziny. Myślę, że idea spotkania jest bardzo ciekawa, bo nie tylko poznamy bliżej siebie i nasze rodziny, ale przede wszystkim każda rodzina spędzi ze sobą czas - razem!  Dzieciaczki wyżyją się artystycznie i ruchowo, Mamuśki poplotkują, a Tatusiowie pewnie też znajdą wspólne tematy i trochę pomogą ogarnąć dzieciowe towarzystwo bo 11 dzieci w jednym miejscu to będzie nie lada wyzwanie :)
Nie braknie też na pewno śmiechu i zabawy przy dziecięcych piosenkach :) 

W spotkaniu weźmie udział nas 7:

ja/ Ewelina

Ania
Mariola
Agnieszka
Aneta
Dominika

Atrakcji zapowiada się moc - ja  i moja rodzinka nie może się już doczekać :)

3 komentarze:

  1. Już się ucieszyłam,że może M. i Tolę porwę na takie spotkanie ;)
    Następne spotkanie proszę zorganizować dla szerszego grona mam blogujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zapowiada sie ciekawie:)
    Przy takiej gromadce dzieciaczków nudzić się nie da .
    Życzę udanego spotkania Tobie i pozostałym mamą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger