czwartek, 5 czerwca 2014

Detale tworzą całość :)

Witajcie Kochani :)


Nie wiem jak Wy, ale ja przywiązuję uwagę do detali i lubię się otaczać ładnymi rzeczami. Dlatego ściany mojego domu nie są "gołe" - a w różnych miejscach stoją świece, które bardzo chętnie zapalam. 
W następnym poście pokażę Wam jakie ozdoby sama zrobiłam, a dziś pokażę Wam jak odmienić zwykłą ścianę w coś co nada wnętrzu charakter. 


W pokoju mam jedną ścianę, już jakiś czas temu ozdobioną za pomocą szablonu grafiką - pomiędzy nią, a moim bluszczem wiszącym w doniczce jest dość duża przestrzeń, która nadawała się na aranżację naklejki. Gdy Pracownia Dekoracji AKatia zaproponowała nam w ramach Warsztatów Rodzinnych wybór jakiejś naklejki lub szablonu to chętnie ruszyłam na poszukiwania po stronie. Wiele wzorów mi się podobało, jednak koniec końców zdecydowałam się na cytat, który u nas w domu powtarzany jest często: "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej." Są to święte słowa ;) 
Kolor jaki wybrałam to złoty, tak by pasował kolorystycznie do ściany i pomieszczenia.

Naklejka przychodzi zwinięta w rulon i składa się z 3 elementów: papier zabezpieczający, naklejkę właściwą i folię transportową (o ile oczywiście te nazwy są poprawne, bo pewna nie jestem - ale ja tak to nazywam).


Najpierw musiałam dobrze wymierzyć gdzie chcę aby naklejka się znalazła, potem powolutku zaczęłam z jednej strony odrywać papier, jednocześnie delikatnie szmatką przyciskając naklejkę do ściany. Gdy na ścianie znalazła się już cała naklejka wraz z folią transportową to jeszcze raz wyrównałam wszystko przy pomocy miękkiej szmatki, po czym usunęłam folię. Nie obyło się bez drobnych problemów, bo naklejka w kilku miejscach mocniej trzymała się foli zamiast ściany, ale myślę, że to wina farby jaką ściana jest pomalowana. 


Efekt mi się bardzo podoba ;) A najfajniejsze jest to, że całość nie zajęła dłużej niż 15 minut. 


Na stronie AKatja możecie wybrać cokolwiek tylko chcecie, dopasowując wzór oraz kolor do swoich potrzeb. Jeżeli zarejestrujecie swój adres email to dostaniecie gratis poradnik Twoje Piękne Mieszkanie Dekorowanie Wnętrz Naklejkami Ściennymi, który trochę Wam podpowie co i jak zrobić by cieszyć się odmienionym mieszkaniem. 
AKatja znajdziecie także na Facebooku KLIK



6 komentarzy:

  1. Bombowo :) jeszcze trochę i pochwalę się swoim kibelkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to świetnie wygląda!
    I napis wybrałaś jak najbardziej odpowiedni.Ja kiedyś - raz w życiu- kupiłam naklejkę na ścianę, był to kwiat ale taki "pokręcony" i ile ja się nakombinowałam zeby to poprzyklejać!
    Ale efekt cudny.
    Naklejki to naprawdę dobry pomysł na dekorację "pustych" ścian.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda rewelacyjnie wkrótce i u mnie nie długo na ścianie cytat będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajefajnie to wyszło :-) ja mam od nich na kontakt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest oszałamiający. Wzór bardzo widoczny i pasujący do koloru ściany. A że potrzeba niewiele czasu, to każdy powinien znaleźć kwadrans na zamontowanie napisu u siebie, gdyby oczywiście zechciał :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger