piątek, 13 czerwca 2014

małe dziewczynki kochają kucyki _ Entliczek spełnia marzenia

Hej :)

Chciałabym Wam dzisiaj z bliższa pokazać czym bawią się ostatnio moje dziewczynki.
Jak pamiętacie niedawno byliśmy na spotkaniu podkrakowskich blogujących mam - dla dzieci kilka firm przygotowało super prezenty niespodzianki :)


Entliczek - dziecięce centrum handlowe zadbało by każde dziecko dostało coś dostosowane do swoich zainteresowań i wieku. 
W ślicznych torebeczkach podpisanych imionami dzieci moje dziewczynki znalazły po kucyku My Little Pony Hasbro , a także bajkach Barbie na płycie i różowym długopisie, którego nie powstydzi się żadna mała panienka :)

Największym zainteresowaniem u moich córeczek cieszą się jednak kucyki - która dziewczynka w dzisiejszych czasach nie kocha My Little Pony? 
 Karinka je czesze i się nimi opiekuje, natomiast Maja trzymając w rączkach robi głośne IAAA, IAAAA :) 

Cieszę się, że obie dziewczynki dostały to samo, bo weszły już w taki wiek, że muszą mieć wszystko identyczne, albo prawie identyczne. 

Bawią się więc albo same z kucykami, albo razem i wtedy każda ma swojego.
Przeglądając stronę Entliczek odkryłam wiele zabawek, które zachwycą nie jedno dziecko spełniając jego marzenia. Kucyki do kupienia TUTAJ za cenę 24,90 zł. 

Zapraszam do grona lubisiów KLIK

Znacie Entliczka?

5 komentarzy:

  1. Moja córcia także bawiła się kucykami ale... wyrosła. To już panienka :). Lalkami, które szyję, także już się nie bawi. Małe są przeurocze :). Zapraszam do mnie - proszę obejrzeć moje lale, będzie mi bardzo miło gościć :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te twoje córcie :] A kucyki super :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bubalek też lubi swojego "maj lil poni"

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger