wtorek, 24 czerwca 2014

małe stópki potrzebują zabaw

Hej :)


Gdy patrzę na maleńkie dzieciaczki, które jeszcze same nie umieją siedzieć i godzinami wpatrują się w sufit zastanawiam się czy się im nie nudzi. 
Gdy moje dziewczynki miały po kilka miesięcy to najciekawszymi umilaczami były dla nich ich stópki. Dlatego bez wahania kupiłam wtedy skarpetki z grzechotkami - by, gdy kopały nóżkami rozlegał się delikatny dźwięk.
Na spotkaniu podkrakowskich blogujących mam od szwajcarskiej firmy OOPS otrzymałam jeszcze fajniejszą sprawę - buciki o dumnej nazwie SZCZĘŚLIWE STÓPKI. 



No bo maleńkie stópki są szczęśliwe gdy na nich znajdują się śliczne, mięciutkie, kolorowe buciki z główką różowego kotka, które przy każdym ruchu wydają z siebie uspakajający głos grzechotki. 


Buciki wykonane z miękkiego materiału, ze ściągaczem, który sprawia, że trzymają się na nóżkach. Spod ma antypoślizgowe wypustki - które nie tylko sprawiają, że gdy maluch zaczyna stawać nie poślizgnie się, ale działają wcześniej na zmysły malca, który może swoimi rączkami (no i buzią) zbadać różne materiały.


Buciki są w dodatku higieniczne, bo można je po prostu wyprać. 
Koszt zakupu takich bucików to około 40 zł. 
Moje buciki czekają na swojego właściciela lub właścicielkę, bo na razie w rodzinie wszystkie dzieciaczki są już za duże, ale wiem, że to będzie trafiony prezent ;) 


Zapraszam Was na FB OOPS, gdzie znajdziecie więcej inspiracji na prezenty dla mniejszych i większych dzieciaczków :) 

5 komentarzy:

  1. Super sprawa takie buciki:-) Ja dla mojej małej mam już zakupione skarpetki z grzechotkami, tez już tylko czekają aż właścicielka zechce wyjść z brzuszka:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) mój jak był malutki też miał takie grzechoczące i strasznie je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Straaaasznie słodkie te kapciuszki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger