piątek, 20 czerwca 2014

Obrazkowe Zgadywanki - Wydawnictwo Zielona Sowa

Hej :) 
pamiętacie jak bardzo jako dzieci lubiliście zgadywanki? Ja kochałam. Teraz bardzo je lubi Karinka, więc gdy zobaczyłam książeczkę Obrazkowe Zgadywanki wiedziałam, że musi dołączyć do naszego zbioru.


Obrazkowe Zgadywanki Wydawnictwa Zielona Sowa autorstwa Małgorzaty Czyżowskiej to książeczka, która sprawia wiele radości. 

W książce znajdziemy wierszyki- zagadki na podstawie których dziecko musi odgadnąć rozwiązanie, ale także na ich podstawie skleić obrazek z dołączonych naklejek oraz wykonać zadanie rysunkowe. Za każdą poprawną odpowiedź oraz wykonanie zadań można dostać nagrodę - naklejkę. 



Karince się podoba, mi także, bo książeczka porusza wyobraźnię i  rozwija zdolności manualne.


Koszt to 8,90 zł więc do przełknięcia ;) 

7 komentarzy:

  1. fajna i na pewno sprawiła wiele radości:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo będziesz Synkowi takie kupować ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie książeczki, w których jest dużo ciekawych zadań a nie same kolorowanki.
    Moje dziewczyny lubią i chętnie sięgają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie sięgały jak były młodsze ale Laura nawet teraz takie lubi.
      Tych konkretnych nie mieliśmy:)

      Usuń
    2. ile lat mają Twoje dziewczynki?

      Usuń
  3. Ja uwielbiam takie :) moje dziecko tez , widzę że bardziej jest zainteresowany jak jest coś więcej niż tylko kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ksiażeczka! Uwielbiamy takie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger