sobota, 29 listopada 2014

DIY - pudełko chusteczek dla dzieci

Witajcie :)
Ostatnio mam mało czasu i trochę zawirowań w życiu - no i jutro już I Spotkanie Blogerek Kosmetycznych w Brzesku, które współorganizuję :) Muszę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik :)


Przeglądając ostatnio zdjęcia znalazłam zdjęcia z przed roku :) Maja jeszcze taka malusia <3
Małe dzieci kochają wyciągać z opakowań chusteczki - czy to zwykłe, higieniczne czy nawilżane. 
W bardzo prosty sposób można zrobić takie pudełko z chusteczkami wielokrotnego użytku :)


Potrzebujemy - puste plastikowe pudełko po nawilżanych chusteczkach lub chustecznik, np. wykonany w stylu decoupage - będzie ładniej oraz bawełniane chusteczki - takie jak miały nasze babcie - bez problemu 10-pak można kupić w pasmanterii.

Wystarczy powiązać rogi i schować taki łańcuch do pudełka.



Zabawa na długie godziny gotowa :)



12 komentarzy:

  1. dzieci na każdym kroku nas zadziwiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi, hi - też na to wpadłam, jak córka dorwała pudełko z takimi zwykłymi chusteczkami ;) to naprawdę zajmuje dziecko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kilkukrotnie miałam całe 100 chusteczek wyciągnięte i rozsypane na podłodze :p

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł :) Muszę wypróbować na Julce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł,u mnie dziewczynki tez ciągle wyciągały chusteczki z pojemników:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. TO coś dla mnie, moja dzidzia uwielbia wyciągać chusteczki z opakowania, a co lepsze, jak tylko mama nie patrzy próbuje wkładać je do buzi żeby possać... fuuuj....:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też wypróbuje , jak moja córcia zacznie się tym interesować ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger