niedziela, 8 lutego 2015

niech żyje BAL! jak Karinka została Księżniczką :)

Co roku w karnawale trwają wielkie bale! 
A w przedszkolną tradycję wpisały się coroczne bale przebierańców.
Karinka w tamtym roku przybrała postać Czerwonego Kapturka ubierając strój, który uszyła moja babcia, gdy to ja chodziłam do podstawówki. Kiedy to było :p
W tym roku wykorzystałyśmy zamiłowanie Karinki do księżniczek. 


Akcesoria były w domu - koronę dostała w prezencie na 3 urodzinki, świecącą magiczną różdżkę na 4. 
Sukienkę kupiłam jeszcze w lecie za zawrotną sumę w SH, teraz dokupiłam tylko wstążeczkę. 
Balerinki z H&M i błyszczące rajstopki z Pepco dopełniły całość.


Bal się udał - dzieciaki zadowolone bo wyszalały się do woli, gubiąc w tańcu czarodziejskie akcesoria :)



W przyszłym roku czeka mnie większe wyzwanie, bo strój będę musiała wymyślić i dla Karinki i dla Mai :) 

U Was w przedszkolach, żłobkach praktykuje się bale przebierańców?

9 komentarzy:

  1. Cudna księżniczka!
    W przedszkolu, w którym pracowałam były co roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna księżniczka. My jutro pędzimy na poszukiwanie stroju na bal, zobaczymy co z tego wyjdzie bo synuś ma wygórowane wymagania. W najgorszym przypadku matka będzie musiała usiąść do maszyny i coś wykombinować choć po cichu liczę,że jednak uda się spełnić synowe marzenia w drodze zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karnawał wciąż trwa... ja patrzę jak bawią się dzieci i sama ochoty na takie przebieranki nabieram. Hm... może i my wybierzemy się a jakiś bal :) chciałabym znów poczuć się księżniczką

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwa księżniczka - nawet rycerza miała przy boku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też jest szał ale moje dzieci, traktują to olewającą :-p z reguły dzień przed karnawałem sobie przypominają i z reguły idą tylko elegancko ubrane ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger