wtorek, 24 lutego 2015

błyskawiczna surówka :)

Witajcie Kochani :)

Mam wrażenie, że moja doba skróciła się o kilka godzin, a czas ucieka jak piasek przez palce.
Nie mam czasu na eksperymentowanie w kuchni - raczej wybieram coś co mam sprawdzone, a przyrządzenie nie zajmuje dużo czasu. Staram się jednak by było smacznie i zdrowo.
Obiad w naszym domu przeważnie ma w swoim składzie surówkę - wszyscy je lubimy.

Dziś szybciutka surówka z czerwoną kapustą.
potrzebujemy:
* czerwoną kapustę
* jabłko
* cebulę
* marchewkę
* śmietanę, majonez, sól, pieprz (ewentualnie odrobinę musztardy dla podkreślenia smaku)
Marchew i jabłko ścieramy na grubych oczkach, kapustę szatkujemy, cebulę kroimy w drobniutką kostkę. Całość doprawiamy, dodajemy odrobinę majonezu i śmietany. 

I gotowe :) 

Macie jakieś sprawdzone przepisy na coś "na szybko"?

6 komentarzy:

  1. Znam i lubię. Można też zrobić z pora z jabłka. Abo marchewka, jabłko i cynamon - mój syn bardzo lubi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie surówki niestety moje dzieci na widok jakichkolwiek warzyw dostają wręcz histerii mimo, że jak były młodsze to jadły. Mam nadzieję, że ten wstręt do warzyw z wiekiem im minie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja nie surówkowa. Tyle witamin mnie omija :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger