niedziela, 10 maja 2015

Damą być. Egmont

Siostry bywają całkowitymi przeciwieństwami. Znam to z autopsji - zarówno ja i moje siostry jak i moje córeczki bardzo się różnimy choć przecież wydawać by się mogło, że siostry powinny być jak dwie krople wody. Nic bardziej mylnego. Różnice w wyglądzie to tylko wierzchołek góry lodowej przeciwieństw. 

Tak samo jak w książce "Damą być" Wydawnictwa Egmont - dwie siostry Jula i Pola to całkiem inne charaktery i przekładające się na to zachowania. I choć obie spędzają czas razem i uczestniczą w tych samych wydarzeniach to zachowują się odmiennie. 













Jula zawsze chcę być damą i czasami w tej dbałości przesadza. Pola natomiast woli życie tygrysa, rozbrykanego, chodzącego własnymi ścieżkami, nie dbającego o konwenanse.
Książka jest przezabawnym podręcznikiem savoir vivre, który uczy małe dziewczynki jak należy się zachować, a także co ubrać oraz po co dbać o higienę. Oprócz dwóch sióstr poznamy także ich rodziców oraz... Damę! kim jest oraz jakie przygody spotkają dziewczynki dowiecie się czytając wspaniale ilustrowaną, dowcipną książkę. 

Ps. u nas to Karinka bywa częściej Damą, a Maja stanowczo Tygrysem ;) 


Tytuł: Damą być
Autor: Zofia Stanecka
Wydawnictwo: Egmont
Ilustracje: Maria Ruszkowska
Rok wydania: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 64

3 komentarze:

  1. Świetna książka. Co prawda raczej dla dziewczynek, więc nas mogłaby się nie sprawdzić, ale szata graficzna bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubimy takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też do tycb dam należałam :D
    Ekstra książka, musi się znaleźć w biblioteczce każdej małej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger