sobota, 23 maja 2015

Upominki ze spotkania "Majówka z rodzinką"

Kochani, zgodnie z obietnicą dziś bardzo długi post - a w nim podziękowanie dla firm, które zechciały zostać partnerami naszego spotkania.
DZIĘKUJEMY <3


Radości przy rozpakowywaniu nie było końca.
Zarówno mamy, dzieci jak i tatusiowie zostali hojnie obdarowani. O większości z otrzymanych rzeczy prędzej czy później przeczytacie na moich blogach - recenzje kosmetyków ukażą się na moim blogu kosmetycznym












Bell 








Emolium





















Wydawnictwo Helios

 
Empik




















   





oraz moje loteryjne niespodzianki :)







Zapowiada się wiele ciekawych lektur i kreatywnych zabaw, a dla mamy kosmetyczne nowinki i eksperymenty kulinarne, które zapewne najbardziej ucieszą tatę :)  A na dodatek dziewczynki i mama wystrojone w nowe kreacje :) Zaglądajcie do nas - niebawem już napiszemy więcej o otrzymanych prezentach - w osobnych postach :) 


8 komentarzy:

  1. Prezentów co nie miara ;) U nas zajęły całe łóżeczko Cypka ;)
    Piękne zdjęcia i teraz chyba nikt nie pomyli się co od kogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się sponsorzy spisali. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, przewijałam i przewijałam. Mi się spodobały misie z Russela.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana same wspaniałości i jaka ilość...tylko pozazdrościć:) żartuję-miłych testów:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooooo ja! :D No to będzie co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Widzę, że wszyscy będą zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger