niedziela, 6 grudnia 2015

trafiony prezent - fotokalendarz


Zbliżające się święta to czas wyjątkowy - zawsze spotykamy się wszyscy i panuje magiczna atmosfera miłości i przyjaźni. 
Aby ten czar świąt trwał dłużej w naszej rodzinie przyjęło się obdarowywanie bliskich upominkami.
Wybierając prezenty biorę pod uwagę, to by ucieszyły obdarowanego i stały się dla niego wyjątkowe. 

W tym roku postanowiłam wybrać personalizowany prezent jakim jest fotokalendarz od empikfoto.pl 


Jego stworzenie jest banalnie proste i zajmuje dosłownie kilka chwil. Można dowolnie modyfikować ilość dodanych zdjęć oraz tekstów, a także np. zaznaczyć ważne daty. Dodatkowo do wyboru mamy wiele gotowych szablonów oraz ramek i clipartów, które dopełnią nasz projekt.


Zaletą empikfoto.pl jest też darmowa dostawa do wybranego salonu Empik oraz to, że przesyłka czeka 28 dni na odbiór. Nie mam niestety Empiku u siebie, więc nie byłam pewna kiedy będę mogła odebrać, a tak to problem z głowy :) I jeszcze kalendarz dobrze zabezpieczony w kartonowej teczce. Kalendarz jest estetycznie wykonany, na grubym kredowym papierze w formacie 30x40 cm. 

Zdjęcia dziewczynek na pewno ucieszą dziadka, a ich uśmiechnięte buźki będą towarzyszyć każdego dnia przyszłego, mam nadzieję, szczęśliwego roku.




Myślę, że takie personalizowane upominki są świetnym pomysłem na prezent, bo są wyrazem ciepłych uczuć jakimi darzymy obdarowaną osobę, a nawet za niewielkie pieniądze mamy niesamowity gadżet tworzony z sercem. 

2 komentarze:

  1. całkiem dobry pomysł na prezent, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł pierwsza klasa :-) ja teściom też taki prezent zrobię, zresztą sama teściowa upomina się o zdjęcia wnuków, więc dostanie piękny pakiet zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger