czwartek, 13 marca 2014

DIY - słodkości do przedszkola

Hej :)
dzisiaj mam dla Was pomysł na przygotowanie w ciekawy sposób słodkości do przedszkola.
Niedawno był dzień kobiet i dzień mężczyzn więc z tej okazji jako jedna z mam trójki przedszkolnej wymyśliłam troszkę nietypowy pomysł na obdarowanie dzieci słodkościami. Wiadomo nie od dziś - dzieci kochają słodycze, kochają cukierki. 
Radość więc była przeogromna gdy każdy z maluszków dostał wielkiego cukierka ;) 

Potrzebne są kolorowe kartki papieru formatu A4 (ja miałam blok), wstążeczka i cukierki.
 Na każdą kartę kładziemy po 5 cukierków, zwijamy w rulon, związujemy wstążeczką na kształt cukierków, odcinamy zbywające części i już :)






Myślę, że pomysł ten można wykorzystać także przy urodzinach dziecka, o ile oczywiście u Was w przedszkolu praktykuje się dzielenie się słodkościami w dniu urodzin ;) Można wtedy dodać imię dziecka lub cyferkę oznaczającą urodziny :)

Jak się Wam podoba? 

9 komentarzy:

  1. Oj podoba się bardzo :-) szkoda że wcześniej nie poddałaś tego pomysłu, teraz muszę czekać prawie rok na realizacje tego pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Ja jestem przewodniczącą w klasie i zawsze na mój łeb spada organizacja tego wszystkiego. Twój pomysł bardzo fajny - u mnie matki powiedziałyby , że za TANIO! Sposób w jaki pakowałam tak się podobał, że teraz co kto ma urodziny to widzę to samo :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają te cukiereczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) super pomysł na słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł Ewka, wykorzystam na roczek party : )))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł Ewka, wykorzystam na roczek party : )))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger