niedziela, 30 marca 2014

cytrynowe muffinki do niedzielnej kawki

Witajcie w to piękne niedzielne popołudnie.

Dziś przychodzę do Was z przepisem na szybkie a dobre muffinki cytrynowe. Są łatwe do zrobienia - mi zawsze pomaga je robić Karinka :)

Ciasto jest mokre i orzeźwiające.
W sam raz do popołudniowej niedzielnej kawki.

Potrzebujemy:
* 280 g mąki
* 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
*1 płaska łyżeczka sody oczyszczonej
* szczypta soli
*220 g miękkiego masła
* 180 g cukru
* 4 jajka
*skórka otarta z 2 cytryn
* sok wyciśnięty z jednej cytryny

Masło ucieramy z cukrem przez około 4-5 minut. Dodajemy po jednym jajku. Potem mąkę i skórkę z cytryny. Na koniec dodajemy sok z cytryny. Całość ucieramy do uzyskania jednolitej masy.
Przekładamy do papilotek (do 2/3 wysokości) i pieczemy na złoty kolor.
Muffinki można oczywiście ozdobić, posypać dukrem pudrem, lub polać polewą. Ale u mnie znikają w takiej prostej formie ;)

Dziewczynki je uwielbiają :)

SMACZNEGO :)

Kochani, jeśli ktoś chce zaobserwować mojego bloga, a ma problem to ponad gadżetem "Obserwatorzy" dodałam napis KLIKNIJ TUTAJ, który Wam umożliwi bezproblemowe obserwowanie.
A jeśli ktoś ma Google + to tam też jestem ;) Link pod gadżetem obserwatorzy ;) 

3 komentarze:

  1. Muffinki apetyczne :) ja Cie normalnie obserwuje ale nie mogę nikogo nowego co irytuje mnie potwornie :[

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cytrynowe muffinki ale daję na nie jeszcze cytrynowy krem :) Widzę, że dziewczynkom też bardzo smakują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger