sobota, 1 marca 2014

roczkowa impreza :)

Hej :)
ostatni post był o urodzinowej imprezce Karinki, więc wypadało by pokazać imprezkę, którą zorganizowaliśmy naszej Majusi :)
Maja urodziła się 27 grudnia więc chciałam połączyć motyw zimy z motywem sympatycznej pszczółki Mai ;)

Zawsze staram się wymyślić jakiś motyw, który będzie dominowała - tym razem był to kolor niebieski (mój ulubiony) i śnieżynki ;)
była więc zimowa girlanda z napisem ROCZEK MAI
stół przykryty białym obrusem ozdobiłam turkusową organzą i śnieżkowymi konfetti, które sama zrobiłam.

Jak urodzinowe przyjęcie to i tort musiał się znaleźć.
Co by pszczółka Maja nie zmarzła siedząc na śniegu i tocząc śnieżną kulę ubrałam jej szalik ;) 
Dzieciaczki miały czapeczki tematyczne, a każdy gość otrzymał ciasteczko z datą i napisem "Roczek Majeczki" ;)
Uwielbiam organizować dziecięce przyjęcia, a radość moich dzieci wynagradza mi cały trud jaki w to wkładam <3

5 komentarzy:

  1. o matko! padłam! coś cudownego!!!!! gratuluję pomysłu i talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow szkoda że taka odległość dzieli nas, bo na pewno miałabyś stałą klientkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :))) Jak ładnie;))) pięknie to zorganizowałaś;) i tort pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger