wtorek, 1 kwietnia 2014

Fittti - chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt

Każdy z nas produkty codziennego użytku, bez których nie wyobraża sobie życia. Są to sprzęty, ulubione jedzenie, a także faworyci wśród produktów do pielęgnacji.
Jako mama nie wyobrażam sobie codzienności bez nawilżanych chusteczek. Przydają się nie tylko w domu ale i w podróży. Nie tylko do pielęgnacji dziecięcej pupy, ale i rączek i buzi, które często się brudzą. 

Mam dwa rodzaje chusteczek, których używam w pielęgnacji moich pociech - Kindii produkowane przez Cleanic i Fitti :) Te dwa rodzaje najlepiej mi się sprawdziły, za równo jak chodzi o właściwości jak i o cenę, i dostępność. 
Dziś przedstawię Wam bliżej chusteczki nawilżane Fitti.


Dostępne są w każdej Biedronce.
Pakowane po 3 sztuki kosztują 9,90 zł za 3-pack, a więc bardzo korzystna cena.

W każdym opakowaniu znajduje się 72 chusteczki. Opakowanie typowe dla tego typu rzeczy - foliowe, z zamknięciem, które się lepi - aby nie dopuścić do wysychania chusteczek. Najczęściej wyciągają się po jednej. 
Sama grafika bardzo przyjemna, dziecięca z wesołymi zwierzątkami.
Zapach delikatny, przyjemny.
Nasączone są odpowiednio - nie są ani zbyt suche, ani zbyt tłuste czy mokre jak np. Dada.
Co dla mnie najważniejsze - nie uczulają, ani nie podrażniają wrażliwej skóry dziecka.
Mają nierówną strukturę dzięki czemu stają się jeszcze bardziej skuteczne w usuwaniu zanieczyszczeń. Są przy tym delikatne.

No cóż, same plusy - ale te chusteczki są warte takich pochwał. Minus taki, że nie można ich kupić pojedynczo, ale mi to zupełnie nie przeszkadza, bo zawsze kupuję je na zapas ;)

Macie swoich faworytów wśród nawilżanych chusteczek? 

8 komentarzy:

  1. Ja mam jeszcze jeden minus :p wole takie co mają plastikowe otwarcie a są takie :P tego typu zamknięcie jest do bani :p zawsze w trakcie używania ten lep już nie trzyma się i wysychają :P ale sama używam z takim więc co tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja przekładam całość do opakowania plastikowego po innych chusteczkach i po problemie ;)

      Usuń
  2. Ja wykorzytsałam już te husteczki.Niezła promocja była na nie w biedronce!Ps.Widzę,że masz tło odemnie.Świetnie wygląda teraz Twój szablon.Bardziej przejrzyście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, od Ciebie ;) Troszkę pokombinowałam sobie przy szablonie i mi się podoba ;)
      A cena tych chusteczek jest taka na stałe :)

      Usuń
  3. my już zaczynamy wyrastać z chusteczek, chociaż nie raz nawet przy tych starszych były w potrzebie zwłaszcza w podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, w podróży do brudnych rąk i buź są niezastąpione ;)

      Usuń
  4. Wilgotne chusteczki są niezastąpione dla małych i dużych ;) W tej chwili korzystamy z dużo mniejszych - spacery, wyjazdy itd. ale niedługo przydadzą nam się znowu te w wielkich pakach :)) Fajnie,że te są tak zachwalane,w atrakcyjnej cenie i do tego w Biedronce, która zawsze po drodze nam jest ;) Nie ma co przepłacać na takich akcesoriach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, zwłaszcza, że przy małym dziecku zużywa się tego hurtowe ilości ;) a i pieluszki DADA są świetne ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger