piątek, 26 czerwca 2015

Modowe kolorowanie, Marrie Perron, Egmont

Sztukoterapia już od kilku lat cieszy się wielkim powodzeniem. Ja ostatnio funduję sobie swoją domową mini sztukoterapię dając upust emocjom, a zarazem wyżywając się twórczo, kolorując. Nigdy nie miałam dużych zdolności plastycznych, pomimo wielkiej wyobraźni, więc kolorowanie gotowych szablonów sprawiało mi przyjemność.
Modowe kolorowanie Wydawnictwa Egmont to bogaty zbiór kolorowanek przygotowanych przez Marie Perron.


Każda kartka to jeden ze stu ubrań i dodatków, znanych kreatorów mody jak Isabel Marant, Felipe Oliviera Baptista czy Sonii Boyajin. Kolorowanki proszą się o to by wziąć w dłoń kredki i je ożywić, nadać barw bawiąc się w małego (dużego) projektanta.
Na uwagę zasługuje sama forma kolorowanki - duży format z bardzo grubą kartonową okładką nie tylko zapewni trwałość książki, ale również jest dobrym podkładem do malowania. Same kartki są również grube, więc nie ma obaw, że kolory będą przebijać na drugą stronę.



Biorę więc kredki i bawię się w modę. To doskonały sposób na wytchnienie po ciężkim dniu, odstresowanie i czas spędzony z dzieckiem - ja mam swoją kolorowankę, dziewczynki swoją ;)

2 komentarze:

  1. Świetny sposób na trochę luzu a i dziecko może się ze swoją kolorowanką dołączyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie moda aż tak nie kręci, a córki nie mam, więc do nas ona raczej nie trafi. Choć to całkiem ciekawa pozycja. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger