wtorek, 2 czerwca 2015

walczymy z nudą - z Bambino

W maju padało często, a teraz chociaż lato wreszcie przyszło to wraz z nim burze...

w czasie deszczu dzieci się nudzą...
no chyba, że mają BAMBINO ;)
Na Majówce z Rodzinką dziewczynki dostały piękną pakę artykułów plastycznych Bambino, więc gdy tylko nadarza się okazja dziewczynki malują i wycinają :)

Karinka zachwyciła się farbkami brokatowymi, a neonowe odcienie też jej arcydziełkom nadają wyjątkowy charakter. Mnie zachywcił kubek na wodę - nic się nie wylewa "niechcący" :) 
 Razem wyczarowałyśmy motyla, a potem Karinka stworzyła myszkę z taaaaakim długim ogonkiem i pyszne czeresienki :)
Dziś mało czytania, a dużo oglądania ;) Zapraszamy :) 















Jak się Wam podobają dzieła Karinki?

7 komentarzy:

  1. Dzieła są fantastyczne. Te farbki brokatowe mi się podobają, wiem, że zachwyciłyby moją córkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bambino kojarzyły tylko z kredkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te farby brokatowe :)
    Moja ani palcem nie ruszyła tego zestawu tylko ciągle "mamo ja sobie zostawię do szkoły" I odłożone leżą do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. produkty Bambino są rewelacyjne dla dzieci!! Ja tam bardzo lubię te firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te farbki:) i jakie piekne dzieło powstało

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki neonowy motylek :) bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  7. motyl cudny :-0 aż zatęskniłam za farbami :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger