niedziela, 23 sierpnia 2015

inspiracje urodzinowe - Księżniczka Zosia

Już 3 września nasza Karinka kończy 5 lat. Nie wiem, kiedy to minęło...


Jeśli jesteście już z nami od dłuższego czasu to wiecie, że zawsze się staram by przyjęcie urodzinowe przygotować tak by moje córeczki czuły, że to ich święto. Mogłabym oczywiście wybrać motyw przewodni, i kupić gotowe dekoracje. Wolę jednak poszukać inspiracji i wyczarować coś swojego. Coś w co włożę nie tylko pracę ale i serce.
Karinka jako wielka fanka Księżniczki Zosi nie wyobraża sobie aktualnie innego motywu przewodniego.

Poszperałam więc i znalazłam masę inspirujących zdjęć, którymi się z Wami podzielę.

Zdjęcia nie są mojego autorstwa.










Co nieco w mojej głowie już świta, pomysły są - teraz czas na realizację ;) Nie potrzeba wielkich umiejętności by wyczarować świat księżniczki Zosi. Wystarczy ściągnąć grafikę, wydrukować, wyciąć i pomysłowo to  wykorzystać ;) 
Już nawet kilka fioletowych elementów mamy - z pomocą przyszedł Arpex, w którego ofercie znalazłam elementy zarówno fioletowe, jak i różowe.
Zakasam rękawy i biorę się za tworzenie - efektami na pewno się pochwalimy :)

ps. z okazji urodzin Karinki szykuje się duży konkurs z wspaniałymi nagrodami, śledźcie więc na bieżąco nasz fb :) 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te inspiracje. Szczególnie spodobały mi się muffiny.

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie piękne przyjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na efekty Twojej pracy :) za pewne będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zapowiadają się cudne urodziny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pianki baletnice są boskie, na pewno wykorzystam je za rok na urodziny mojej pięciolatki :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger