niedziela, 3 sierpnia 2014

Co nowego w szafie :)

Hej :)

Wyprzedaże powoli dobiegają końca, ja nie wpadam w szał zakupów ale udało mi się kupić w ostatnim czasie kilka rzeczy :) 

Korzystając z darmowej wysyłki w sklepie topsecret.pl wybrałam 3 rzeczy:
jasne spodnie rurki - świetnie się w nich czuję, są miękkie i wygodne :) 

jeansowa koszula chodziła za mną już od dawna :)

top w paski - kosztował tylko 9,90 więc wpadł do koszyka :)

Zdjęcia pochodzą ze strony topsecret.pl

Ponieważ potrzebowałam wygodnych butów kupiłam baletki w BOTI

Listonosz przyniósł mi paczuszkę z Chin - zamówioną jakiś czas temu na ebay-u :) A w niej zegarek :)

Udało mi się też wygrzebać perełki - granatową, szyfonową, koszulę Atmosphere w sowy, z ćwiekami przy kołnierzyku
i bluzeczkę w zielono-niebieską panterkę :)
Dorwałam też kobaltową sukienkę Asos (z metkami) ale niestety na zdjęciach które robię jej wygląda mniej niż przeciętnie :( a jest śliczna.


A WY? Co upolowałyście ostatnio do szafy?

2 komentarze:

  1. Fajne ciuszki i fajne butki :) zegarek też kolor ma obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ubranka!!! Najbardziej podoba mi się dżinsowa koszula :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger