wtorek, 19 sierpnia 2014

słodkie śniadanie po amerykańsku - PANCAKES :)

Hej :)

Ostatnio naszło mnie na wprowadzanie nowości w kuchni, które miałam nadzieję przypadną do gustu moim dziewczynkom.
Obie lubią naleśniki - mają to po mnie bo Tatuś gardzi takimi smakołykami na rzecz mięcha :p
Postanowiłam więc znaleźć przepis na amerykańskie naleśniki. 

Wyszukałam go oczywiście u pani Doroty i kolejny raz się nie zawiodłam - wyszły pyszne i dziewczynki nie mogły się ich najeść. Z porcji wyszło ich tyle, że w 3 nie dałyśmy rady ich zjeść, więc zostało na kolejny dzień ;)
Składniki dla 4 osób:
  • 2 szklanki mąki pszennej, przesianej
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki mleka
  • 75 g rozpuszczonego masła
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 czubate łyżki cukru
  • szczypta soli
Mąkę przesiać.
Przesianą mąkę połączyć z proszkiem do pieczenia, cukrem i solą. Następnie roztrzepać jaja, połączyć z mlekiem i masłem, dodać do mąki.
Smażyć na suchej patelni, podawać z syropem klonowym, miodem lub wedle upodobania.
Ja polałam miodem i podałam je z owocami i bitą śmietaną :) 
Nie myliłam się, że to będzie sprawdzony przepis - jeśli jeszcze nie znacie strony Moje Wypieki, z której pochodzi ten przepis to zaczęcam do odwiedzenia.

Próbowaliście już robić pancakes? 

2 komentarze:

  1. Nigdy nie próbowałam ,ale chyba spróbuję. Moje dziewczyny lubią takie rzeczy a i mąż by nie pogardził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pysznosci! Nigdy nie probowalam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger