niedziela, 25 października 2015

DIY jesień, jesienna herbatka z liśćmi

Projekty DIY uwielbiam, kocham oglądać, podglądać, podziwiać i .... tworzyć coś własnego ;)

Ostatnio wzięłam udział w jesiennej wymiance organizowanej przez Natanielkowo, w paczkach oprócz rzeczy dla dzieciaków, powinno się znaleźć coś jesiennego. Postanowiłam, że coś wymyślę :)
Wzięłam kolorowy papier, nożyczki, dwustronną taśmę i herbatę...

Moją ulubioną jesienną - Rooibos Karmel - dostępną w Biedronkach. 

Na kartkach narysowałam jesienne liście, podkleiłam taśmą dwustronną, po uprzednim usunięciu etykiet przykleiłam sznureczki do taśmy, przykleiłam drugi papier. Wystarczyło delikatnie wyciąć kształt liści... 


I tak wyczarowałam jesienne herbatki - w sam raz na jesienne długie wieczorki ;)




Proste, prawda? 
A Wy? celebrujecie herbatą jesienne wieczory? 

6 komentarzy:

  1. Super DIY :)
    Świetne takie herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglada swietnie! tak jak nie herbata t goraca czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te listeczki! Bardzo fajny pomysł na miły upominek dla bliskiej osoby

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzyskałaś bardzo ładny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski pomysł i nawet taki unikatowy na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł :) Uwielbiam pić herbatę, dużo jej u mnie schodzi, więc nie chciałoby mi się czegoś takiego robić dla siebie, ale dla kogoś na prezent juz tak :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger