niedziela, 4 października 2015

Liebster Awards - poznajcie mnie bliżej

Na pytania w ramach projektu Liebster Award odpowiadałam na moim kosmetycznym blogu kilkukrotnie, dziś to tutaj pozwolę się bliżej poznać dzięki pytaniom Karoliny i Kasi :)

Pytania Karoliny:

1.Cały świat zatrzymał się w czasie na godzinę,specjalnie dla Ciebie. Co robisz ? 
Siadam wygodnie i piję spokojnie kawę :)
2.Twój sposób na jesienną niepogodę...
Książka, koc, lampka wina Mogen David... zapalony kominek i unoszący się z niego zapach wosu. 
3.W wolny wieczór wybierzesz; dobrą książkę, czy dobry film ? 
Zdecydowanie książkę - taki ze mnie ksiażkoholik :)
4.Który z własnych postów lubisz najbardziej ? 
hmmm... post o tym czy pokocham drugie dziecko 
5.W swoim Mężu/Partnerze najbardziej cenisz... 
to że potrafi mnie zaskoczyć, i sprawić, że się uśmiechnę, to że mnie wspiera... i że jest! Mogłabym tak wymieniać i wymieniać :p 
6.Robiąc zdjęcia najczęściej sięgasz po aparat czy telefon ? 
Odkąd korzystam z aplikacji Instagram to częściej telefon, choć rozczarowuje mnie ich jakość, to jestem w stanie uchwycić każde ulotne chwile :) 
7.Wychodząc z domu najczęściej zapominasz o... 
kluczykach do samochodu :p 
8.Zdanie, które odmieniło Ciebie/ Twoje życie...  
"Ewciu, zostaniesz moją żoną?" i te oczy "Shreka" <3
9.Najczęściej sięgasz po wygodne trampki, czy ulubione szpilki ? 
Z racji pracy raczej po wygodne obuwie, ale w wolnym czasie kocham szpilki, a ich ilość znacznie przekracza dopuszczalne normy :p 
10.Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała 500 tys. w totka ? 
Otworzyłabym kawiarnio-księgarnie, i codziennie rano siadała w wygodnym fotelu z uśmiechem na twarzy widząc, jak przychodzą do mnie ludzie spragnieni dobrej kawy i książek :) 
11.Twój blog jest dla Ciebie... 
odskocznią :) 


Pytania od Kasi

1. Dlaczego zdecydowałaś się na blogowanie?
Będąc w domu z dwójką małych dzieci chciałam mieć swoją odskocznię - miejsce które stworzę dla siebie, dla dziewczynek i dla innych :)
2. Gdzie chciałabyś się wybrać w podróż marzeń? 


Do Tybetu
3. Ulubiona pora roku i dlaczego?

WIOSNA - nie lubię zimy więc chętnie łapię już pierwsze cieplejsze promienie słońca, a gdy wszystko zielenieje ja też budzę się do życia. Kocham bzy, konwalie - więc wiosna to mój czas :)4. Z czego jesteś dumna?
Banalnie to zabrzmi, ale z bycia mamą! 5. Co lubisz robić, a czego nie?

Lubię pić kawę i czytać książki, lubię spacery i lubię się śmiać. Bardzo nie lubię myć naczyń :) 6. Ulubiony program w TV i dlaczego? 
Bardzo rzadko oglądam TV, ale gdy już mi się to uda to chętnie oglądam Miasto Kobiet. Bo porusza ważne dla nas kwestie - no i uwielbiam Panią Dorotę :) 
7. Ulubiona książka i dlaczego?
Za dużo książek musiałoby się znaleźć na tej liście ;) Ale na pewno do tych sentymentalnych zaliczyłabym "Tam gdzie spadają anioły" oraz "Małego Księcia" :)8. Wygrana w totka, co zrobisz z taką wygraną ?

Patrz wyżej - pytanie 10 :)9. Najgorsze wspomnienie dzieciństwa? 
Nie mogę sobie przypomnieć - ogólnie miałam bardzo szczęśliwe dzieciństwo :)10. Ulubiona zabawa z dziećmi.

Wspólne tworzenie prac plastycznych lub gotowanie :)11. Twoje największe marzenie.

Być obecna w życiu swoich dzieci i wychować je na mądre kobiety, świadome swojej wartości. 

Moje pytania dla Was:
1. Znajdujesz 30 zł - musisz za to kupić sobie prezent - co to będzie?

2. Masz pół godziny na wyczarowanie czegoś pysznego - co to będzie?
3. Co najbardziej lubisz w sobie?
4. Masz dziś zrobić sobie domowy zabieg SPA - co to będzie?

5. Czego się boisz?
6. Jakie swoje marzenie udało Ci się spełnić?
7. Niezbędny element w Twojej biżuterii?
8. Pierwsza reakcja na wiadomość, że zostaniesz mamą?
9. Nocny marek czy ranny ptaszek?
10. Klasyka czy ekstrawagancja?

11. Jesień - za co ją kochasz?

Nominuję nie 11 osób, ale każdego kto by zechaciał na nie odpowiedzieć :) Mariola, Ania, Aga - mam nadzieję, że i Wy na nie odpowiecie :) 


7 komentarzy:

  1. Obawiam się że za te 30 zł prezent byłby raczej pod dziecko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się że za te 30 zł prezent byłby raczej pod dziecko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać ja również nie cierpię myć naczyń... Mój mąż zawsze o tym wiedział i od roku jestem szczęśliwą posiadaczką zmywarki (chociaż sama bym się nie zdecydowała na zakup takiego sprzętu to dostałam ją pod choinkę od męża - a właściwie pod choinką były tabletki do zmywarki a sam sprzęt stał pod drzwiami na klatce tak mnie mój mikołaj zaskoczył ubiegłych świąt) i polecam chociaż wiadomo wszystkiego w niej umyć się nie da ;)

    Fajny pomysł z tym programem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na jesienną niepogodę mam podobny sposób tylko... wino zamieniam na carlo rossi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że my, mamy damy wiele za wypicie ciepłej kawy w spokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Znajdujesz 30 zł - musisz za to kupić sobie prezent - co to będzie? - notes
    2. Masz pół godziny na wyczarowanie czegoś pysznego - co to będzie? - makaron z warzywami
    3. Co najbardziej lubisz w sobie? - wszechstronność
    4. Masz dziś zrobić sobie domowy zabieg SPA - co to będzie? maseczka z glinki
    5. Czego się boisz? - samotności
    6. Jakie swoje marzenie udało Ci się spełnić? - mieć rodzinę
    7. Niezbędny element w Twojej biżuterii? - kolczyki
    8. Pierwsza reakcja na wiadomość, że zostaniesz mamą? - niedowierzanie
    9. Nocny marek czy ranny ptaszek? - nocny marek
    10. Klasyka czy ekstrawagancja? - klasyka
    11. Jesień - za co ją kochasz? - za grzybobrania

    OdpowiedzUsuń
  7. ciężkomi się zebrać do takich zabaw :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger