wtorek, 2 lutego 2016

Wierszozwierze Wydawnictwo Skrzat

Dzieci kochają zwierzęta. Lubią je oglądać i o nich słuchać. 

WierszoZwierze Wydawnictwa Skrzat to króciutkie wieszyki o zwierzakach, które spodobają się już najmłodszym czytelnikom. Piękne ilustracje przyciągną wzrok najmniejszych. Starsze dzieci słuchając (bądź czytając) wzbogacą swoje słownictwo poznając nowe zwroty i wyrażenia jak choćby zaklinać się, papugować czy stanąć jak wryty. 




Błyskotliwe, rymowane wierszyki rozbudzą ciekawość dziecka i zaposzą do zwierzęcego świata.
Maja uwielbia tę książetę i najchętniej oglądała by ją wciąż na nowo, a Karinka dzięki dużej czcionce próbuje już składać pierwsze wyrazy co daje jej niesamowitą radość.


7 komentarzy:

  1. Ciekawie napisana. Na pewno ja polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książeczka ;)
    Pozdrawiam MARCELKA Fashion♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wydana ksiazka, dopisze do mojej listy książek do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie umieściłam u siebie opinię na temat "Tadzik się nudzi" - "Wierszozwierze" już przeczytane i w najbliższych dniach na blogu ukaże się moja recenzja. Co jak co, ale ilustracje podbiły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojemu synwo do gustu przypadły te wierszyki. Świetnie wydana książeczka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger