niedziela, 28 lutego 2016

czy ubranka na AZS pomagają

Szukając leku na to całe zło jakim jest dla nas AZS Mai przerobiliśmy niezliczoną ilość kosmetyków, naturalnych olejków i maści - jedne z lepszym - drugie z gorszym skutkiem. Szukając jednakże lepszych rozwiązań natknęłam się na odzież przeznaczoną dla atopików.


DermaSilk - bo o niej tu mowa to niefarmakologiczna metoda leczenia objawów chorobowych oraz pielęgnacji skóry atopowej.
Gdy czytałam informację na temat jedwabiu naturalnego, z którego jest zrobiona odzież DermaSilk to ta grafika do mnie przemówiła. Do tej pory wszyscy mi mówili, że najlepsza dla mojego dziecka będzie właśnie bawełna.
Ponieważ Maja ma największe zmiany na rączkach zdecydowałam się na bluzeczkę z długim rękawkiem. 

Gdy dotarła przesyłka to szczerze mówiąc byłam w szoku - jakoś miałam inne wyobrażenie o tym jak "delikatny" ma być jedwab - tutaj mamy bardzo cieniutki materiał przypominający gęstą siateczkę o lekko sztywnym splocie. W dotyku pomimo, że delikatny wydawał mi się "sztuczny". Nie mogłam się doczekać aż wypróbujemy.


Po wieczornej kąpieli i wysmarowaniu Mai emolientami odczekałyśmy chwilę by się wchłonęły i założyłam jej koszulkę. Pierwszej nocy Maja kilka razy się jednak budziła zmęczona dokuczającym śwędzeniem. Wraz z kolejnymi nocami efekt był coraz lepszy. Widać, że stosując odpowiednią pielęgnację wraz z noszeniem koszulki skóra Mai wygląda lepiej, a świąd towarzyszący AZS mniej uciążliwy. Ubranko wzmacnia działanie kosmetyków i dobrze wpływa na skórę. Należy jednak pamiętać o tym, że samo noszenie takiej odzieży nigdy nie zagwarantuje nam usunięcia problemów skórnych, a jest jedynie pomocą w walce z AZS.

Co do samego ubranka to piorę go ręcznie przy użyciu delikatnego szamponu dla dzieci. Z ubrankiem nic się nie dzieje - nadal zachowuje swoje właściwości. Należy jednak na niego uważać bo to bardzo delikatny materiał - podatny na uszkodzenia mechaniczne. Wybrałam rozmiar 110 i jak widzicie jest dobrze. My najczęściej korzystamy z bluzeczki na noc - ale można ją nosić pod normalne ubrania w ciągu dnia. 

Minusem DermaSilk jest cena :( ale spokojniejszy sen pociechy nam to zrekompensuje. Do kupienia tutaj. 
Mieliście do czynienia z odzieżą z naturalnego jedwabiu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger