piątek, 23 stycznia 2015

avocado na kanapkę


Avocado do niedawna nie bywało w naszej kuchni. Szczerze mówiąc jakoś je omijałam. Ale nadszedł dzień kiedy kupiłam i wypróbowałam. 
Przepadłam.


Dziś mam dla Was najprostszy z możliwych przepisów na pastę z avocado z musztardą na kanapkę.
Składniki są aż 2 - musztarda sarepska i avocado. Na oko. 
Avocado obieramy i łączymy z musztardą (około 2 łyżeczek) za pomocą blendera tak by zostały drobne kawałki - jeśli wolicie to można na gładko. Można doprawić solą i pieprzem. Można dodać też ugotowane na twardo jajko. 




Jeśli pastę robimy na później trzeba dodać kilka kropel cytryny lub limonki żeby avocado nie ściemniało.

Wygląda nie tylko apetycznie i wiosennie ale avocado to bogactwo składników odżywczych. Nawet dziewczynkom smakuje. 




7 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda ta pasta. Z jajkiem (bez musztardy) też pysznie avocado smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zakupiłam avocado i wylądowało w koszu ze względu na mdły smak, jak dla mnie to coś strasznego i już wiecej nie dam 7 zł za taki wynalazek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika. Ja też takie miałam zdanie, ale odpowiednie dodatki sprawiają, ze jest pysznie.

      Usuń
  3. Mi udało się kupić w promocji. Dobrze jest połączyć z jajkiem i zrobić pastę na kanapkę, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój 13 miesięczny syn najchętniej zajada się chlebem z awokado :) Ja mu podbieram i jem na kanapce doprawione solą i pieprzem, ale jeszcze z pomidorem

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nigdy nie jadłam awokado :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger