niedziela, 11 stycznia 2015

pomysł na prezent Dzień Babci i Dziadka

Witajcie :)

co roku o mniej więcej tej porze siedzę i myślę intensywnie - nad prezentem z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. Teraz gdy jestem mamą, a dziewczynki są jeszcze za małe by coś same wymyślić to zadanie należy do mnie. Dzisiaj przychodzę do Was z moimi pomysłami na prezent - wśród nich kilka, które już wykorzystałam :)
Można oczywiście zdecydować się na wszechobecne gadżety jak statuetki, dyplomy, figurki, medale dla najlepszej Babci i najlepszego Dziadka. Ja osobiście uważam, że są to rzeczy zbyteczne bo potem stoi to na półce i zbiera kurz.

Z łatwo dostępnych pomysłów na prezent oraz takich "na ostatnią chwilę" proponuje słodycze - zawsze można wybrać jakieś ulubione i skomponować je w formie koszyka - wiele sklepów ma w swojej ofercie już gotowe, lub proponuje pakowanie w cenie.
Jeśli jesteśmy ambitni to możemy się pokusić o zrobienie np. bukietu z lizaków. TUTAJ opisywałam Wam jak to zrobić. 
Albo zaskakująco prostych do wykonania czekoladowych łyżeczek. Dzieci wykonają je z niewielką pomocą dorosłych. Jak je wykonać znajdziecie TUTAJ.  
Z prezentów które nadają się do spożycia polecam również herbaty - smakowe. Dwa lata temu dziewczynki podarowały Dziadkom zestaw smakowych herbat w drewnianym pudełku.
Można się też pokusić o zrobienie herbacianego bukietu - podobno można takie też dostać w Hebe.
Jeśli chcemy aby prezent posłużył dłużej to na herbatkę lub kawkę można kupić spersonalizowaną puszkę 
 Genialne spersonalizowane rzeczy można dostać na crazyshop.pl 

Dziadkowie dziewczynek dostali od malutkiej wówczas Karinki ręczniki z wyhaftowaną dedykacją - służą do dziś. Warto wybrać ręczniki dobre gatunkowo.
Jeśli Dziadkowie należą do ludzi z poczuciem humoru to alternatywą do tradycyjnych będzie zabawny prezent - np. koszulka Super Babci i Super Dziadka. Poniższe zdjęcie jest zrobione w 2007 roku, kiedy takie gadżety dopiero wchodziły na rynek. Patrzcie na moich Super Dziadków :)
Oczywiście na rynku spotkać można wiele personalizowanych prezentów, od kubków, przez breloczki, a skończywszy na kuchennych fartuchach czy deskach do krojenia :) 

Dziadkowie kochają wnuki - i przeważnie najchętniej ich fotografie odnajdziemy w każdym dziadkowym domu czy mieszkaniu. 
Na pierwszy Dzień Babci i Dziadka po urodzeniu Karinki sprezentowaliśmy moim rodzicom i teściom  foto-kalendarze. Każdego dnia towarzyszyły im uśmiechające się z kalendarza buzie wnucząt.  
Każdy Dziadek i Babcia ucieszy się z pantofli - a persanolizowane kapcie sprawią, że nikt oprócz Super Dziadka i Super Babci ich nie ubiorą :)
A może prezent z przymróżeniem oka? np. Dziadek dla Dziadka? Dla mnie pomysł genialny - zwłaszcza dla dziadków, którzy lubią orzechy ;)


EDIT: NOWE POMYSŁY

Poduszki z nadrukiem mogą być ogólne lub personalizowane - na pewno ucieszą obdarowanych i będą wykorzystane :)

A może tak samodzielnie zrobione skarbonki na kasę Babci i Dziadka? Banalnie proste w wykonaniu - TUTAJ znajdziecie tutorial :) 

Wśród wielu pomysłów na prezent nie zapominajmy o tym, że dla Babci i Dziadka najważniejsza jest jednak pamięć i obecność wnuków. Czasami kwiaty i całus wystarczą by uszczęśliwić :)

Co w tym roku Wy lub Wasze dzieci podarują Dziadkom?

26 komentarzy:

  1. My w tym roku postawiliśmy na fotokalendarze właśnie :-) myślę, że sprawią wiele radości.
    P.S. Jaka maleńka Karinka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno sprawią :)
      Gosia, to było 4 lata temu, więc Karinka malusia :)

      Usuń
  2. A ja jeszcze nie wiem,ale pomysł z recznikami mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotokalendarze u nas już były :) Teraz trzeba pomyśleć nad czymś oryginalnym... ;)

    pozdrawiam
    edzia-photoamator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam pomysłu, zapewne skończy się na kwiatach

    OdpowiedzUsuń
  5. w usa nie jest to swieto tak popularne, w tym roku przypada na 7 wrzesnia .

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezenty Ewelina:) Dziadkowie widać że szczęśliwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba byli :) i mam nadzieję, że w tym roku też będą :)

      Usuń
  7. My zrobiliśmy (w imieniu Lenki) fotokalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zamawiam również fotokalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam przed sobą trudne zadanie, bo fotokalendarze dostali na święta - teraz muszę poszukać czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kopalnia pomysłów ;-0 ja chyba zorganizuje taki bukiet herbaciany, ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) cieszę się, ze się zainspirowałaś :D

      Usuń
  11. Pomysły są świetne, szkoda, że nie mogę ich już wykorzystać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :(
      jak będziesz Mamą to wtedy będziesz za dzieciaczki myśleć :)

      Usuń
  12. Puszka jest mega! :) My na pierwszy dzień babci i dziadka dajemy zdjęcie synka (wnuka) :) może mało oryginalne ale za rok będę się musiała bardziej wysilić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też mi się ta puszka podoba :) a zdjęcie może nie oryginalne ale Dziadkowie będą zachwyceni ;)

      Usuń
  13. Ja kupiłam elegancką zieloną herbatę z płatkami róż - 150g herbaty zapakowane w piękną drewnianą puszkę. Herbata jest zdrowa, a dziadkom zdrowia nigdy za mało:) Firma nazywa się The Royal Five, na allegro też są te zestawy, ale w sklepie taniej: www.theroyalfive.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jest wiele firm oferujących ładnie zapakowane herbaty :)

      Usuń
  14. Świetne pomysły! Ja też podpowiadam zawsze, że żadnych bibelotów, ubrań itp Mieszkałam z Mamą, która urodziła trochę dzieci i uzbierała się gromadka wnuków. Mimo, iż zawsze podpowiadałam i tak w prezencie przynosili porcelanowe figurki, kominki, obrazki z widoczkami itp Kompletnie nie było gdzie tego ustawiać, a przy każdym sprzątaniu złościłam się, bo tak jak piszesz, zbierały kurz, a każdy bzdet trzeba było wycierać oddzielnie.
    Gdy mama zmarła, oddalam prezentowiczom wszystkie prezenty i tylko słyszałam: A co ja z tym zrobię?
    Nie można dawać czegoś czego sami byśmy sobie nie chcieli.
    Dorota Kalinowska

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się pomysł na spersonalizowaną puszkę. A jeśli chodzi o bukiet z lizaków... to chyba wnuczka by wszystko wyjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger