niedziela, 4 stycznia 2015

Blogosfera Canpol Baby

Witajcie,
w życiu każdego dziecka dużą rolę odgrywają gadżety, zabawki czy rzeczy codziennego użytku, które towarzyszą dziecku i mamie od pierwszych chwil życia. 
Staramy się wybierać produkty sprawdzone i bezpieczne, często szukając opinii na forach internetowych czy blogach parentingowych. 
Canpol Baby wychodzi na wprost oczekiwaniom rodziców i każdego miesiąca daje możliwość sprawdzenia ich produktów przez blogujące mamy i ich dzieci.

Właśnie dołączyłam do Blogosfery Canpol Baby i mam nadzieję, że uda mi się dostać do akcji testowania ślicznego zestawu Wesołe Zwierzątka, które uczą dzieci korzystania z zastawy stołowej. Maja całkiem nieźle sobie radzi z samodzielnym jedzeniem, ale często jeszcze coś wylewa więc musimy korzystać z nietłukących się naczyń :) 

A może zorganizujemy konkurs i to Wasze pociechy będą mogły się cieszyć z tych rzeczy? Kto to wie? 

A Wy? Jesteście w Blogosferze Canpol Baby?

10 komentarzy:

  1. śliczny zestaw:) Oby Maja była z niego zadowlona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten zestaw ale moje ju za duże na tego typu atrakcje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się zgłoszę ;-) co prawda moje już duże ale w tym roku zostanę dwa razy ciocia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj skoro tego chcesz, to nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci tego! :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sprawa... przy okazji zrobisz im naprawdę dobrą reklamę! :)
    Życzymy sukcesów
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger