wtorek, 26 stycznia 2016

URODZINOWA KARTKA 3D handmade


Przeglądając inspirację trafiłam kiedyś na kartkę 3D, którą postanowiłam zrobić na urodziny mojego chrześnika. 
Pomysł znaleziony w sieci (niestety nie znam autora - ani nie wiem z jakiej strony to było) zmodyfikowałam dodając kolorową warstwę "na spodzie" przez co wrażenie trójwymiarowości zyskało na sile ;)



źródło: zszywka.pl


Do wykonania takiej kartki potrzebujemy:
* kolorowy papier i kartki
* taśmę dwustronną
* nożyczki i linijka (lub goilotyna do papieru)
* kolorową wstążeczkę
Zaczynamy od przygotowania bazy kartki. Wycinamy 2 prostokąty - wybierzcie tutaj przynajmniej jeden grubszy papier - u mnie perłowy.


Po zgięciu papierów zaznaczamy obrys naszych prezentów - u mnie kwadraty o bokach 2, 3 i 4 cm, pozostawiając między nimi 1-2 mm przerwę. Nacinamy po zaznaczonych liniach, wycinając przerwę między kwadracikami. Wyginamy do środka tak by stworzyły schodki.

Z kolorowych papierów wycinamy po 2 prostokąty o długości podwójnego boku poszczególnego kwadrata. Jedne przyklejamy na odstające elementy, drugie przyklejamy "na spód kartki". Tutaj jest dobrze sobie wcześniej odrysować by nakleić w odpowiednim miejscu. Bazę kartki wyklejamy taśmą dwustronną (lub klejem) i sklejamy obie warstwy, pamiętając by elementy schować do środka. 


 Kartka prawie gotowa! 
Wystarczy na jednym z kwadracików zawiązać wstążeczkę.


Oczywiście pozostaje dekoracja samej kartki - tutaj pozostaje pole do popisu Waszej kreatywności.

Moja kartka trafiła do Maksia ;)

Jak się Wam podoba takie rozwiązanie? 

3 komentarze:

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger