środa, 27 stycznia 2016

Jedz inaczej. Dlaczego jemy to co jemy. Leanne Cooper

Odchudzanie zaczyna się w głowie, należy się do niego przygotować. Aby jednak zmienić nastawienie do siebie i swojej aktywności potrzebny jest klucz do poznania siebie.
Doskonałą pomocą w drodze do samopoznania w aspekcie prawidłowej diety będzie książka Wydawnictwa Znak Literanova - Jedz inaczej. Dlaczego jemy to, co jemy autorstwa Leanne Cooper.
Bazując na wiedzy z zakresu dietetyki i psychologii w bardzo łatwy i przyjemny sposób wyjaśnia nam wiele zjawisk mających wpływ na to jak się odżywiamy. 

Książka zawiera wiele przykładów i pokazuje proste sztuczki, dzięki którym oszukamy troszkę siebie - np. jedzenie na mniejszych talerzach. Część z podpowiedzi jest mi znana - część chętnie poznałam. 
Oprócz wskazówek znajdziemy tutaj też sporą część informacji - pomogą nam odnaleźć się w medialnym i marketingowym świecie. 
Dzięki prostym ćwiczeniom czytelnik będzie potrafił przeanalizować własne zachowania, i wprowadzić zmiany. 
Kierując się książką nauczymy się jeść mniej, lepiej, zdrowiej i przede wszystkim cieszyć się z jedzenia. 




Poradnik bardzo wartościowy szczególnie dla osób, które dopiero chcą rozpocząć walkę o lepszego siebie. Nie tylko tych które borykają się z nadprogramowymi kilogramami, ale także dla tych, którzy chcą poprawić jakość swojego jedzenia. 


5 komentarzy:

  1. Tak kolorowo w kuchni, to rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie, mam skrzywienie na tym punkcie bo z zawodu jestem technik żywienia i każde takie wydanie ciekawi mnie co nowego na rynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam już kolejną recenzję tej książki i jestem jej coraz bardziej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z perspektywy mamy , Blogger